top of page

Toimitusehdot

Toimituskulut

  • Tuotteita noudattaessa Finlandia Caviar-ravintolasta toimituskustannuksia ei
    lisätä.

  • Verkkokauppa laskee toimituskulut automaattisesti. Toimituskulut koostuvat pakkausmateriaaleista, kuljetuksista, termolaatikosta, jossa on TempFlex-geelijäätä
    tuotteen oikean lämpötilan takaamiseksi kuljetuksen ajaksi. Termolaatikko ja geelijää ovat helposti uudelleenkäytettävissä.

  • Finlandia Caviar käyttää Matkahuoltoa kotimaassa ja DHL:n palveluja tuotteiden
    toimittamiseksi. Lahjakortit toimitetaan asiakkaalle veloituksetta.

  • Toimituskulut näkyvät erikseen tilauksen yhteydessä. Tuotteet lähetetään asiakkaalle, lopulliseen hinnoitteluun sovelletaan alempia verokantoja (kuljetuskustannukset lasketaan osaksi elintarvikkeiden hintaa).

  • Suomen sisällä lähetämme paketit Matkahuollon kautta. Lähetykset saapuvat ja ovat noudattavissa lähimmästä Matkahuollon toimipisteestä. Tästä teille saapuu erillinen ilmoitus tekstiviestillä.

  • Posti.Lähetys toimitetaan vastaanottajalle Toimitusaikakyselyssä määritetyillä alueilla lähetystä seuraavana arkipäivänä klo. 07.00-16.00 välissä. Jos Asiakas on lähettänyt lähetyksen yhteysvälille, jossa lisäpalvelu ei ole mahdollista, Posti toimittaa lähetyksen Express-paketin tai Express-rahdin palvelulupauksen mukaisesti.

Toimitusaika

  • Tilaukset on tehtävä vähintään kaksi kokonaista päivää ennen noutoa tai
    haluttua toimituspäivää.

  • Tilaukset käsitellään niiden tullessa. Tilaukset lähetetään viimeistään seuraavana viikkona ma-ke. Logistiikkaongelmien vaaran poistamiseksi emme lähettä torstaina ja perjantaina.

  • Kiireellisissä tapauksissa ja nopeamman toimituksen tarpeessa ota yhteyttä
    Finlandia Caviariin joko puhelimitse +358105817810 tai sähköpostitse info@finlandiacaviar.fi

  • Asiakkaan on ilmoitettava haluamansa nouto- tai toimituspäivämäärä
    tehdessään tilauksen ''Lisää huomautus'' -ruutuun.

  • Finlandia Caviar toimittaa tuotteita Suomeen ja suurimpaan osaan Euroopan
    maihin. DHL hoitaa kaikki lähetyksemme. Lahjakortit voidaan lähettää asiakkaalle
    sähköisesti ja käyttää haluamana ajankohtana (enintään vuoden kuluttua
    kortin myöntämisestä).

Palautukset

  • Asiakas voi peruuttaa tilauksen, kunnes se on toimitettu kuriirille. Ota
    tällöin yhteyttä kauppaan puhelimitse +358105817810 tai sähköpostitse
    info@finlandiacaviar.fi

  • Tuotteen luonteen vuoksi yhteistä 14 päivän palautuskäytäntöä ei
    sovelleta. Ota yhteyttä kauppaan, jos ilmenee
    ongelmia.

KULJETUKSESSA VAURIOITUNEET LÄHETYKSET

  • Tarkista vastaanottaessa paketti ulkoa ja sisältä mahdollisten rikkinäiden
    tuotteiden osalta. Jos jotain on rikkoutunut, laadi heti ilmoitus kuriirin asiakirjaan.
    On erittäin suositeltavaa avata paketti ja tarkastaa tavarat ennen kuriirin
    dokumenttien allekirjoittamista.

  • Ilmoita mahdollisista vaurioista, toimitus- tai laatuongelmista Finlandia
    Caviarille niin pian kuin huomaat ne osoitteeseen info@finlandiacaviar.fi.
    Tutkimme asiaa ja tarjoamme kohtuullisen ratkaisun.

1. Rekisteröinti

  1. ​1. Tilauksen voi suorittaa joko rekisteröitymällä tai ilman. Rekisteröityessä asiakkaan täytyy ilmoittaa nimensä ja muu tarvittavat tiedot.

     

  • Anna lupa Finlandia Caviarille tallentaa tiedot verkkokaupan tietokantaan
    tilauksien täyttämiseksi. Asiakastiedot ovat luottamuksellisia, Finlandia
    Caviar ei koskaan luovuta tietoja kolmannelle osapuolelle.

    1. 2. Verkkokauppa on tarkoitettu henkilö- ja yritysasiakkaille, ei
vähittäiskauppiaille.Jälleenmyyjät voivat ottaa suoraan yhteyttä Finlandia Caviariin.

    1. 3. Ole tarkkana tietojen täyttämisessä ja verkkokaupan selaamisessa.

2. Tilauksen voimassaolo

   2. 1. Viestintä osapuolten välillä tapahtuu sähköpostitse (info@finlandiacaviar.fi),
puhelimitse (+0105817810) tai kirjeillä (Eteläranta 20,00130 Helsinki). Tilauksen tekemisen jälkeen asiakas sitoutuu seuraamaan sähköpostiansaan saadakseen tilauksen vahvistus- ja toimitustiedot.

   2. 2. A Sitovaa myyntisopimusta sovelletaan, kun Finlandia Caviar on lähettänyt tilauksen vahvistuksen asiakkaalle.

   2. 3. Asiakkaalla on oikeus joko sähköpostitse tai puhelimella peruuttaa tilaus
ennen sen lähettämistä.

   2. 4. Asiakkaan tilauksen jälkeen Finlandia Caviar ei voi muuttaa myyntisopimusta.

3. HINNAT

   3. 1. Voimassa olevat hinnat sisältävät veron, joka on Finland Caviarin verkkokaupassa. Voimassa olevat hinnat ovat euroissa (EUR). Finlandia Caviarilla on kaikki oikeudet muuttaa
hintoja. Toimitettaviin tuotteisiin lisätään toimituskulut.

   3. 2. Toimitettaviin tuotteisiin lisätään toimituskulut.

   3. 3. Tuotteen paino ja hinta ovat vakiota.

4. Toimitus

   4. 1. Tilaukset on tehtävä vähintään kaksi kokonaista päivää ennen noutoa tai haluttua toimituspäivää.

   4. 2. Noudettavat tilaukset ovat saatavilla Finlandia Caviarin myymälästä osoitteesta
Eteläranta 20, 00130 Helsinki. Tuotteiden noutoajat ovat samat kuin kaupan aukioloajat. Tilaus
on tehtävä vähintään kaksi kokonaista päivää ennen haluttua nouto päivämäärää.

   4. 3. Finlandia Caviar toimittaa tuotteita Suomeen ja suurimpaan osaan Eurooppaa. Kaikki
toimitukset hoitaa Suomessa Mathahuolto ja muualla Euroopassa DHL. Joissakin paikoissa on
rajoituksia, tässä tapauksessa ilmoitamme asiasta asiakkaalle etukäteen.

   4. 4. Kun paketti lähetetään (Helsingistä), asiakas saa seurantanumeron, jolla hän
pääsee seuraamaan toimitusta osoitteessa www.dhl.com

   4. 5. Kun paketti saapuu määränpäähän, asiakkaalle lähetetään ilmoitusviesti.
DHL-toimitus ottaa yhteyttä asiakkaaseen sopiakseen toimitusajasta.

   4. 6. Tuotteiden logistiikka ja turvallisuus on testattu. Takaamme, että tuotteet
toimitetaan asiakkaalle halutussa kunnossa.

   4. 7. Lahjakortit voidaan toimittaa lahjan vastaanottajalle haluamana päivänä.

5. MAKSUEHDOT

   2. 1. Viestintä osapuolten välillä tapahtuu sähköpostitse (info@finlandiacaviar.fi), puhelimitse (+0105817810) tai kirjeillä (Eteläranta 20, 00130 Helsinki). Tilauksen tekemisen jälkeen asiakas
sitoutuu seuraamaan sähköpostiviestinsä saadakseen tilauksen vahvistus- ja toimitustiedot.

   2. 2. Sitovaa myyntisopimusta sovelletaan, kun Finlandia Caviar on lähettänyt tilauksen vahvistuksen asiakkaalle.

   2. 3. Asiakkaalla on oikeus joko sähköpostitse tai puhelimitse peruuttaa tilaus ennen kuin se on lähetetty.

   2. 4. Asiakkaan tilauksen jälkeen Finlandia Caviar ei voi muuttaa myyntisopimusta.

6. RATKAISUPYYNTÖ

   6. 1. Tilanteessa jossa asiakas on vastaanottanut väärän tuotteen tai tuote on
vaurioitunut, asiakkaan on otettava välittömästi yhteyttä Finlandia Caviariin, joko sähköpostitse
info@finlandiacaviar.fi tai puhelimitse +358105817810.

 

7. YLIVOIMAINEN ESTE

   7. 1. Finlandia Caviar ei ole vastuussa siitä, että lähetys on myöhässä tai toimitus ei
tapahdu kokonaan tapauksissa, jotka ovat Finlandia Caviarin valvonnan ulkopuolella.Nämä tapaukset sisältävät esimerkkejä kuten, mutta eivät kaikki, kuten sota, luonnonkatastrofi, tuonti- ja / tai vientikielto, valtion viranomaisen päätös, ongelmat kuljetusyrityksessä
tai muu asia, joka tekee Finlandia Caviarille mahdotonta toimittaa tuotteita.

 

8. NÄKYVIEN Ristiriitojen ratkaiseminen

   8. 1. Ristiriidat ja erimielisyydet ratkaistaan ​​Suomen lakien mukaan.

9. TIETOSUOJAKÄYTÄNTÖ

   9. 1.

Lakisääteinen tietosuojakäytäntö:
Finlandia Caviar Oy
Eteläranta 20
00130 Helsinki

VAT FI2744502-6

bottom of page